Kundservice


Ephemere


Frakt

- Förväntad leveranstid är 2-5 arbetsdagar, fraktleverantör är Postnord.
När paketet registreras hos Postnord får du ett spårningsnummer så att du enkelt kan följa paketets gång.
Fraktkostnaden är fast, på 49kr. Beställer du för 300kr eller mer är frakten gratis.

Returer

- Du har alltid rätt att ångra ditt köp hos Ephemere inom 14 dagar. Kontakta då oss via info@ephemere.se så får du en fraktsedel mailad till dig som du ska använda för att skicka tillbaka varan. Du ansvarar då för att paketera varan på ett fullgott sätt så att varan inte skadas av att fraktas. (Använd vadderat kuvert eller motsvarande). När varan är åter hos oss återbetalar vi produkten, dock återbetalas inte fraktkostnaden på 49kr.

Byten

- Önskar du byta en vara så följer du instruktionerna för Retur, därefter lägger du en ny beställning hos oss via webshopen.

Reklamationer

- Om något inte stämmer med din produkt och du vill reklamera varan så har du alltid 2 valmöjligheter hos oss; Antingen skickar vi dig en ersättningsprodukt utan extra kostnad eller så kan du skicka tillbaka produkten och få full ersättning för din beställning, då kompenseras du även för fraktkostnaden. Kontakta info@ephemere.se för att anmäla en reklamation.
Observera att reklamationsrätten inte avser produkter från OUTLET-försäljningen, då dessa produkter redan är prissänkta pga kända och nämnda fel.

Betalning

- Vi erbjuder Paypal, Klarna Direkt eller Klarna Dela upp som betalningsalternativ. Deras kundservice finns länkad nedan om du behöver komma i kontakt med någon av dem:
https://www.paypal.com/se/smarthelp/contact-us
https://www.klarna.com/se/kundservice/

Kontakt

Maila: info@ephemere.se
Följ oss på Instagram: @ephemeredesign
Följ oss på Facebook: Ephemerelifestyle